Nettikirppikset ovat erinomaisia paikkoja, kun haluaa tehdä antiikkilöytöjä paikasta riippumatta. Kun omat kotikulman kirpputorit ovat viimeiseen asti koluttuja, saa netistä mukavaa vaihtelua tyypilliseen tarjontaan. Nappaa tästä parhaat vinkit hyvien huonekalujen löytämiseksi!
Tori.fi on saavuttanut huippusuosion
Tori.fi on lyhyessä ajassa noussut kaikkien huulille käytettyjen tavaroiden portaalina. Sieltä voikin tehdä mitä uskomattomimpia löytöjä, sillä monet ihmiset navigoivat myymään omaisuuttaan suoraan kyseiseen portaaliin. Sivustolla toimiessa kannattaa kuitenkin olla nopea, sillä tuotteet katoavat yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin. Portaalin kävijämäärissä puhutaan sadoista tuhansista uniikeista vierailusta päivittäin, minkä ansiosta kiehtovat ja hyvät löydöt katoavat nopeasti.
Jos mieleinen huonekalu löytyy, kannattaa ottaa välittömästi yhteyttä myyjään ja sopia kaupat. Nouto on hyvä tehdä välittömästi, jotta tuotetta ei myydä jollekin toiselle. Tämä huomio on toimituksen omakohtaista kokemusta, josta haluamme kertoa myös muille vastaavien tilanteiden välttämiseksi.
Tori.fin kohdalla on hyvä kuitenkin olla varovainen, jos ostaa tuotteen esimerkiksi postilähetyksenä. Nettihuijauksia on tapahtunut valitettavan paljon, sillä osalla myyjistä ei ole tarkoitustakaan lähettää kyseistä tuotetta. Hyvä vaihtoehto on postiennakko, jonka avulla ostetun tuotteen kunnon voi varmistaa ennen maksamista.
Facebook on erinomainen apuväline
Facebookin paikalliskirppikset ovat erinomaisia paikkoja henkilöille, jotka eivät omista autoa. Tällä tavalla yksityishenkilö voi vaikkapa kävellä ostopaikalle ja noutaa tavaran sieltä. Samalla pääsee tutustumaan naapureihin ja saamaan uusia tuttavuuksia!
Näitä sosiaalisen median kirpputoreja onkin helppo löytää esimerkiksi oman kaupunginosan hakusanan perusteella. Oman kiinnostuksensa voi ilmoittaa myytävän tuotteen alle. Näissä ryhmissä nopeus ratkaisee, joten potentiaaliset ostokohteet on hyvä kiinnittää välittömästi itselleen! Yksityiskohtien suhteen keskustelu sujuu joustavammin, sillä käyttäjän ei tarvitse sitoutua välittömästi ostopäätökseen. Hän voi vaikkapa kysyä lisätietoja mitoista, kunnosta tai muista olennaisista asioista ennen sitoutumistaan tuotteen ostoon.